Waarom kantoormeubilair huren?

Kantoormeubilair huren geeft vrijheid. Niets is zo veranderlijk als onze werkomgeving. Zeker nu. Net als een organisatie is een kantoor geen plek maar een omgeving in beweging. Omdat-ie groeit, krimpt, digitaliseert, tijdelijk is… of zich deels thuis bevindt. Als je kiest om kantoormeubilair te huren bij Alvero betaal je nooit voor meubilair dat niet gebruikt wordt. Jouw werkomgeving kan eenvoudig meebewegen.

Kantoormeubilair is er niet om af te schrijven, maar om te gebruiken. Als jouw organisatie ze niet meer nodig heeft, kunnen ze elders ingezet worden. Kantoormeubilair huren zorgt voor een transparante en goed te doorgronden kostenstructuur. Geen moeilijke Excel bestanden met afschrijvingen over meerdere jaren.

Bovendien heb je geen aankoopkosten, dus hoef je niet in één keer een groot bedrag neer te leggen voor de inrichting van je ruimte, verdieping of bedrijf. Het kantoormeubilair wordt in goede staat geleverd, zodat je het onmiddellijk kunt gebruiken. Mocht er onverhoopt iets stuk gaan, berekenen we daar geen extra kosten voor. Want wanneer je kantoormeubilair huurt bij Alvero betaal je geen onderhoudskosten. Ga je verhuizen, dan verhuizen wij het kantoormeubilair gewoon met je mee.

Ik wil kantoormeubilair huren

"Alvero is een belangrijke partner voor het huren van kantoormeubilair. Ze bieden een snelle service en in een snel veranderende omgeving, wordt dit zeer gewaardeerd."

Hilde Verduyckt

De voordelen van kantoormeubilair huren bij Alvero

bewezen betrouwbaar

Problemen lossen we op, beloftes lossen we in. Wat ons betreft de normaalste zaak van de wereld, echter het blijkt keer op keer bijzonder.

snel en flexibel

Hoe groot of acuut jouw uitdaging ook is, één telefoontje volstaat. We helpen je verder en leveren z.s.n. (zo snel als nodig). Last minute of doorlopend, wat er ook nodig is.

extreem veel expertise

Tijdelijke kantoorinrichting zit al meer dan 35 jaar in ons bloed. We weten waar behoeftes liggen nog voordat de vraag gesteld wordt. We denken mee van logistiek tot realisatie.

persoonlijk betrokken

Van kantoor tot magazijn tot achter het stuur van onze vrachtwagens zijn we allemaal zeer betrokken bij onze klanten. We hebben alles volledig onder controle. Dat is service met de hoofdletter A.

inzicht en overzicht

Wij geven jou als klant continu inzicht & overzicht. Doordat wij al onze meubels voorzien van RFID-tags, hebben wij compleet overzicht over onze huurvloot. Dus jij als klant ook.

genormeerde meubels van A-kwaliteit

Dat maakt ons advies aan jou onafhankelijk en van een hoge instapkwaliteit.

grote eigen voorraad

Duizenden werkplekken direct uit voorraad leverbaar. We grijpen nooit mis.

Huren is circulair

Onze ambitie is om samen met onze klanten de werkomgeving geheel circulair te maken. Zeker in een tijd van grondstoffen schaarste. Kies daarom voor het huren van kantoormeubilair.

Kantoormeubilair huren is in essentie namelijk circulair. Het begint bij de basis: je gebruikt meubilair zo lang je het nodig hebt en dit kantoormeubilair kent in veel gevallen meerdere levenscycli. Alvero blijft eigenaar van het meubilair en zorgt na afloop van elke huurperiode dat het weer een nieuwe bestemming krijgt. In sommige gevallen krijgt het gehuurde kantoormeubilair zelfs een nieuw leven. Door kantoormeubilair te huren dragen we samen bij aan een circulaire werkomgeving.

Meer over een circulaire werkomgeving

Huren bij Alvero is eigenlijk heel simpel

We komen samen een huurperiode overeen en daar is de huurprijs op gebaseerd. Als deze periode onverhoopt korter blijkt, plannen wij de retouropdracht in en halen we de meubels weer op. Tijdens de huurperiode blijft Alvero eigenaar van het product gedurende de huurperiode. Dat wil zeggen dat wij ook verantwoordelijk zijn voor onderhoud en reparaties. Huur jij het product voor een lange periode? Dan is de maandprijs vanzelfsprekend laag.

De uitdaging is voor ons algemeen en wij maken de oplossing voor jou als klant persoonlijk. Door goed te luisteren en met een oplossing te komen die werkt voor jou. Waardoor jij alle vrijheid houdt en makkelijk kunt meebewegen met een eventuele verandering binnen de werkomgeving.

Zo werkt huren

Kantoormeubilair huren

Eerdere projecten

Complete inrichting van de werkomgeving

Amsterdam

Ksyos - complete inrichting van de werkomgeving

Meer lezen

Reviews

Zij ervaren de voordelen van kantoormeubilair huren

Vanaf de oprichting in 1986 draait bij Alvero alles om het verhuren van kantoormeubilair. Ieder jaar gaan we mooie nieuwe samenwerkingen aan. Lees hier enkele reviews van tevreden klanten of bekijk onze cases en laat je overtuigen.

Bekijk cases

Zij ervaren de voordelen van kantoormeubilair huren

Vanaf de oprichting in 1986 draait bij Alvero alles om het verhuren van kantoormeubilair. Ieder jaar gaan we mooie nieuwe samenwerkingen aan. Lees hier enkele reviews van tevreden klanten of bekijk onze cases en laat je overtuigen.

Bekijk cases

"In drie dagen tijd werd volgens een zeer strakke planning met een keiharde deadline het tijdelijk stadskantoor ingericht met activiteit gerelateerde werkplekken."
Bregitta Haaring
Facilitaire Zaken
Gemeente Vlaardingen
"Erg vriendelijke, klantgerichte organisatie. Iedereen is goed behulpzaam. Nu al een paar keer vakkenkasten (lockers) gehuurd, naar volle tevredenheid."
Erwin van Veen
Senior Medewerker
Centraal Museum
"Alvero ontzorgt. Je kunt alles uit handen geven en Alvero houdt je op de hoogte van wat ze aan het doen zijn. Je hebt er echt geen omkijken naar."
Alex de Groot
Projectleider
VFM Facility Experts
"Ik heb samenwerking met Alvero als een toegevoegde waarde gezien. Ze denken mee met je eigen concept en ze zullen niet schromen je te voorzien van advies op basis van hun eigen ervaring. Juist dat is prettig omdat je zo ook tot andere inzichten komt! Qua dienstverlening en servicegerichtheid staat men snel en vakkundig voor je klaar."
Jurgen Beerse
Projectleider Facilitaire Dienst
Leger des Heils
"Inhuizen ging snel, goed en alles werd op tijd en volgens afspraak geleverd. Ook bij calamiteiten wordt snel gehandeld. Een mail / telefoontje en het probleem wordt opgelost. Prima geregeld."
Ludo Franke
Dienst Campusvoorzieningen
HZ University of Applied Sciences
"Ik heb de samenwerking met Alvero als heel prettig ervaren. Klant Contact Services moet snel kunnen schakelen om aan de vraag van onze klanten te voldoen en hierbij heeft Alvero ons uitstekend geholpen. Het inhuizen van het meubilair verliep vlekkeloos en als ik een vraag had werd ik snel en vriendelijk geholpen."
Madelon de Graan
Manager Facilities
KCS
"De Grote Kerk Naarden maakt al jaren dankbaar gebruik van de perfecte dienstverlening van Alvero. Daar plukken duizenden concertgangers de vruchten van!"
Marlo Reeders
Directeur
Grote Kerk Naarden
"Vanaf de start met de commercieel manager (Reinier) is alles goed verlopen; Keurig op tijd geleverd en zoals afgesproken afgebroken. De meubels zagen er als nieuw uit wat zeker ten goede komt."
Remco Hornschuh
Cateringmanager
Gemeente Breda
"Onder grote tijdsdruk heeft Alvero zowel het in- als het uithuizen van de werkplekken perfect geregeld. Alle afspraken zijn op tijd nagekomen. Flexibele oplossingen in verband met de renovatie werden snel en adequaat ingevuld."
Rien van der Heijden
Business Support
ASR
"Het persoonlijke advies dat je krijgt, vind ik echt ontzorgen. Ik kom de locatie bekijken en doe dan een voorstel. Dus niet ‘u roept wij draaien’, maar; wij komen langs en we adviseren."
Ruud van de Zon
Facility Manager
Gemeente Tilburg

Meer weten over het huren van kantoormeubilair?

Laten we samen kijken naar je wensen en de mogelijkheden. Dan komen we snel tot een oplossing die werkt voor jouw organisatie. Nu en in de toekomst.
bel +31 6 54 66 33 06

mail reinier@alvero.nl

 

Reinier Nederhoed Alvero Kantoormeubelverhuur