Dé no-worries oplossing voor thuiswerken

Ergonomisch thuiskantoor voor alle medewerkers


Door de Corona-pandemie komen thuiskantoren vaker voor dan ooit. Steeds meer werknemers verhuizen naar hun eigen vier muren om te werken. Veel huishoudens hebben echter niet het juiste meubilair om effectief en ergonomisch thuis te kunnen werken. Hierdoor staan de facilitaire medewerkers van bedrijven of organisaties voor een complexe opdracht. Hoe voorzie ik elke werknemer van een ergonomische thuiswerkplek? Er komt een hele lijst aan taken omtrent het coördineren van de thuiskantooruitrusting van medewerkers.

Homey: Het bestelportal voor huurmeubilair voor de thuiskantoren van werknemers


Met Homey biedt Alvero een service die jou op dit specifieke gebied zal ondersteunen en ontlasten. Het werkt als volgt; De facilitaire medewerker maakt een voorselectie uit ons thuiswerkassortiment en kiest de producten waaruit de thuiswerker mag bestellen. Vervolgens maakt Alvero een bestelportal met de door jou geselecteerde producten. Op deze bestelportal kan iedere medewerker die recht heeft op een thuiswerkplek zijn of haar individuele thuiskantooruitrusting samenstellen. Of het nu gaat om een ergonomische bureaustoel, een in hoogte verstelbaar bureau of een set met extra accessoires zoals een monitor- of laptophouder. Alles wordt direct aan de medewerker geleverd, zelfs op korte termijn. 

Geen zorgen door onze full-service aanpak; van aanvraag tot levering


Nadat de werknemer zijn of haar keuze heeft achtergelaten in de bestelportal nemen wij contact op met de werknemer en zorgt er voor dat bestellingen tijdig worden geleverd. Tegelijkertijd blijf je als werkgever altijd op de hoogte. Zo ontvang je na levering een kopie van de afleveringsbon per e-mail. Niet alleen tijdens het bestelproces maar ook met de geleverde producten voor het thuiskantoor loopt alles op rolletjes: De Homey thuiswerkplek staat namelijk binnen 60 seconden al klaar voor gebruik. Zo neemt Alvero de volledige coördinatie over, en beschikken jouw werknemers binnen no-time over een ergonomische thuiswerkplek.

Het bestelportal voor kantoormeubilair voor thuis in één oogopslag:

  • Eigen bestelportal voor medewerkers; Jij bepaalt het assortiment, medewerkers kiezen uit deze selectie
  • Volledige coördinatie door Alvero: Van aanvraag tot levering
  • Ongecompliceerde en snelle levering van al het kantoormeubilair aan huis
  • Bureaus die tot in de laatste details ontwerpen zijn voor een optimale thuiswerkervaring

Maak een afspraak voor de Alvero thuiswerk-analyse


Meer informatie over Homey bij Alvero vind je op onze website. Wil je meer weten over de Homey Desk, het bureau wat tot in de laatste details ontworpen is voor thuiswerken? Bezoek dan onze productpagina.
Mocht je vragen hebben, neem dan contact op via ons contactformulier - of bel ons op 0221 2820 7900.