Alvero Keep-Your-Distance Pakket

In deze moeilijke tijd zijn er heel veel vragen die onbeantwoord blijven en waar wij helaas het antwoord ook niet op kunnen geven. Wanneer kunnen we weer terug naar kantoor? Hoe zit het met de aangepaste regelgeving binnen mijn branche? Wat als ik de gezondheid van mijn werknemers niet kan garanderen? Daarom is alle hulp en advies omtrent het nog veiliger maken van jouw bedrijfsomgeving welkom en daar helpen wij dan ook graag mee.

Meer weten of eenvoudige, maar effectieve oplossingen die je zelf al kunt oppakken?

Lees onze Tips & Tricks op deze pagina.

 

 

Wat houdt het KYD-pakket in? 

Gebouwscan

Wij maken op locatie een complete gebouwscan van de huidige situatie. Dit houdt in dat wij alle meubels en inrichting inventariseren, maar ook de manier waarop het is geplaatst. Deze inventarisatie kan op de traditionele manier (denk aan Excel bestanden), maar ook op een digitale manier met behulp van ons nieuwe Meubel Management Systeem (MMS). Klik hier voor meer informatie!

Adviesgesprek

In dit gesprek geven we een presentatie van de nieuwe indelingstekeningen met daarin:

  • Inzet huidig meubilair
  • Indien nodig; Verplaatsen en/of weghalen van huidig meubilair
  • Mogelijke tijdelijke oplossingen van Alvero
  • Looprichtingen en afbakeningen

Realisatie

Als we tot een oplossing en passend advies zijn gekomen, is het tijd voor de realisatie. Uiteraard met inachtneming van de RIVM-maatregelen, zorgt Alvero voor de aanpassingen op locatie. Dit doen wij met onze eigen medewerknemers en wagenpark. Op deze manier kunnen wij garanderen dat alle gezondheidsregels in acht worden genomen. 

We houden contact

Niemand kan ons vertellen waar we over 4, 8 of 12 weken staan. Is huren dan wel een interessante optie? 

Als je wilt, nemen wij elke bepaalde periode contact met jou op en bespreken samen de mogelijkheden voor de komende tijd; Doorhuren, meubilair overnemen of we plannen alvast een retourdatum in. Jij bepaalt! Zo betaal je nooit teveel. 

Vraag een vrijblijvend gesprek aan!

Een selectie uit onze Social Distancing producten!

Vergaderoplossingen
Opzetscherm met sleuf
Afzetmiddelen
Afzetpalen

De Social Distancing producten zijn geleverd en in gebruik. Wat nu?

Voor de volgende scenarios bieden wij een oplossing op maat! 

  1. Kondigt het RIVM nieuwe richtlijnen aan, waardoor de indelingen weer langzaam mag terug veranderen? Dan passen wij in overleg de indeling weer aan en halen het overbodige huurmeubilair op. Zonder minimale huurperiode of extra kosten. 
     
  2. Worden richtlijnen door het RIVM weer verder aangescherpt. Na één telefoontje kunnen we snel en eenvoudig aanvullende producten leveren om tot een passende inrichting te komen.
     
  3. Is deze hele situatie achter de rug en mag de complete inrichting weer terug naar het oude? Wij zorgen dat het kantoor weer wordt ingericht zoals het was en halen alle huurmeubelen weer op. 
     
  4. Worden anderhalve-meter-afstand-richtlijnen verlengd door het RIVM en is er geen uitzicht op een einddatum? Overname van de meubels is op elk moment mogelijk. 

 

Voordelen Keep-Your-Distance Pakket
 

  • Financiële flexibiliteit; Geen grote investeringen in kantooraanpassingen, welke over een tijdje waarschijnlijk weer overbodig zijn.
  • Operationele flexibiliteit; Wanneer komen de "thuiswerkers" weer terug? 
  • Duurzaam; Alvero haalt de meubels na de looptijd weer op en geeft deze een volgend leven.
  • Direct leverbaar; Veel producten zijn op voorraad! 

Neem direct contact met ons op 

 

Wil je straks op een veilige manier aan de slag? Belangrijker nog: Zorgen dat jouw werknemers met vertrouwen en in een gezonde omgeving het werk weer veilig op kunnen pakken? Wij helpen graag met jouw ambitie om het kantoor nog veiliger en gezonder te maken! Hierbij houden we rekening met de ruimte, maar ook met jouw bedrijfscultuur en wensen.

Neem contact met ons op via 0162 447 337, via onze chat of stuur een mail naar [email protected].

Bekijk ons assortiment