We hadden geen optie, het moest in die tijd lukken 

NL_LANG

De goedkeuring voor de verhuizing naar het tijdelijk onderkomen werd om uiteenlopende redenen steeds vertraagd. Uiteindelijk resteerde slechts 8 weken om een leeg pand voor 450 collega’s compleet in te richten. Het verhuisteam waar Marina deel van uitmaakt, had op dat moment nog geen leverancier die hen zo snel en op die schaal kon helpen. Met meubilair dat naadloos past binnen de wensen en eisen van het bedrijf én het merk Dematic.

Dematic

Case

Bekijk de volledige klantcase Dematic

Meer lezen

Een volledige kantoorinrichting die met je meebeweegt

Onze uitdaging was om in 8 weken tijd 450 mensen te laten samenwerken in een gebouw dat helemaal leeg was. De inrichting van je werkomgeving verandert met de tijd. Omdat je verhuist, groeit of renoveert bijvoorbeeld. Dat betekent veel keuzes maken voor je gebouw- of kantoorinrichting. Zijn die keuzes echt zo moeilijk? En zijn die keuzes wel nodig?

Zo regelen wij een volledige kantoorinrichting    Ik wil een offerte of advies

Ook een volledige kantoorinrichting (op korte termijn) nodig?

Bel of mail Sabine. Sabine overloopt graag jouw wensen en doet een voorstel op maat. Dan weet jij precies hoe en wat. 
bel +31 162 447 348

mail sabine@alvero.nl

 

Sabine