Lockers of kluisjes huren voor uw evenement huren?

Uiteraard sleuren bezoekers niet graag rond met hun spullen of waardevolle zaken op een evenement. Hiervoor kan je bij Alvero lockers huren of kluisjes huren voor uw evenement waarin uw bezoekers hun waardevolle spullen kunnen opbergen. Zo beschikken wij over kleine kluisjes waar enkel kleine spullen in passen zoals een handtas of rugzak. Daarnaast beschikken wij ook over grotere lockers waar er dus heel wat meer in kan. Wij hebben ook lockers met sleutels of lockers met elektrische afsluitsystemen.

Alvero staat bekend voor het verhuur van event meubilair. Zo is het zeer gemakkelijk om bij ons lockers te huren voor al uw evenementen. Binnen de enkele werkdagen kan uw bestelling al geleverd worden. Indien u sneller lockers nodig heeft, kunnen wij in overleg afspreken om de lockers binnen de 24u te leveren! Wij leveren en installeren namelijk alles ter plaatse op uw evenement en komen het nadien ook weer terug ophalen. Indien u advies wenst omtrent welke type lockers u het best kan huren voor uw evenement, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen.

stadskantoor_vlaardingen_09-2012_2website.jpg

Afsluitbare lockerkast met apart postvak

Voordelen van lockers op uw evenement of festival

Heel wat organisatoren voorzien een vestiaire op hun evenement of festival, maar staan er niet bij stil dat ze ook lockers kunnen huren. Kluisjes huren biedt nochtans heel wat voordelen voor u als organisatie. Deze voordelen hiervan hebben wij hieronder even op een rijtje gezet.

De voordelen van lockers of kluisjes huren:

  • door het zelfbedieningssysteem verloopt de doorstroom van de bezoekers vlotter;
  • de aansprakelijkheid van kwijtgespeelde zaken ligt bij de bezoeker;
  • er komt minder organisatie bij kijken;
  • een bemande vestiaire is overbodig;
  • ​uw bezoekers kunnen op elk moment aan hun spullen.

Onze ervaring met beuren, festivals en evenementen

Alvero heeft reeds ervaring met het verhuur van lockers voor de projecten ‘Klant Contact Services’ en ‘Gemeente Vlaardingen’. Deze beide projecten waren dringend op zoek naar een tijdelijke werkomgeving en deden beroep op Alvero voor het verhuur van event meubilair. Zo was onze vijftienvakkenkast erg in trek bij beide projecten. Deze kan u ook terugvinden in ons lockersaanbod.

Voor het project ‘Klant Contact Services’ kregen wij de opdracht om ruim 350 personen van werkplekken te voorzien, inclusief het inrichten van de werkomgeving en het creëren van de trainingsruimten, en dit binnen een periode van één week. Voor het project ‘Gemeente Vlaardingen’ was Alvero er in geslaagd volgens een strakke planning en met een korte deadline van slechts drie dagen hun kantoor in te richten met activiteit-gerelateerde werkplekken.

Bij Alvero draait alles om snelheid. Hierbij trachten wij altijd aan de specifieke wensen van onze klanten te voldoen. Heeft u ook dringend tijdelijk kantoormeubilair of nodig of wilt u lockers huren voor een evenement? Geen probleem, Alvero helpt u graag om alles op tijd te regelen!