Cleansit

Wie reinigt bij u de bureaustoelen?

Voor het schoonmaken van het gebouw waarin u werkt is met een schoonmaakbedrijf een contract gesloten; de vloeren worden gereinigd, toiletten en kantine-/restaurantruimten. Maar datgene waarmee u dagelijks het meest in aanraking komt, wordt nooit gereinigd: uw bureaustoel! 

Bureaustoelen worden kort na ingebruikname tot een broeinest van stof en allergenen met alle mogelijke gevolgen van dien voor u en uw medewerkers; lusteloosheid irritatie aan ogen, luchtwegen en de huid. Huisstofmijt, drank- en etensresten en huidschilfers die zich in de stof en de kunststof delen van de stoel nestelen, zijn hiervan de oorzaak. 
                                         

Haal meer uit uw bureaustoel

Het goed onderhouden van bureaustoelen levert u meer op dan u denkt: 

  1. Uit onderzoek blijkt dat medewerkers zich op een hygiënisch schone werkplek fitter voelen.
  2. Met een goede regelmatige reiniging blijft de stoffering in conditie en functioneert de techniek optimaal.
  3. Schone stoelen verfraaien en versterken de representatieve uitstraling van uw kantoor.

Meer informatie kunt u vinden op onze website www.cleansit.nl

Crossdocking

One stop – One delivery

Bij grotere projecten wordt vaak meubilair bij verschillende leveranciers besteld. Vanwege de verschillende levertijden en transportpartners van de leveranciers, zorgt dit voor veel onrust bij de eindgebruikers.

Om dit te voorkomen heeft Alvero DE oplossing. Wij verzamelen het meubilair van alle leveranciers en leveren het juiste meubilair per vestiging uit. In de meeste gevallen wordt het meubilair gedemonteerd geleverd en staan de monteurs van de projectinrichter klaar om het meubilair te monteren en te plaatsen. Op verzoek bestaat ook de mogelijkheid om het meubilair door ons te laten monteren en te plaatsen. 

Voor bovengenoemde oplossing is een logistiek proces nodig, wat geoptimaliseerd is voor dergelijke diensten. Cross-Docking bij Alvero omvat het complete proces van ontvangst, inslag, opslag, sorteren, transport en eventuele plaatsing bij de klant.

Lange Termijn Huur

Hoge flexibiliteit, lage kosten

Steeds meer bedrijven en organisaties kiezen voor flexibiliteit. Zo kunnen ze financieel en operationeel meebewegen met een steeds sneller veranderende economie. Wilt u dezelfde flexibiliteit voor uw kantoorinrichting, ook als die niet van tijdelijke aard is, kies dan voor Lange Termijn Huur van Alvero.

Als gebruik belangrijker is dan bezit

Wel de lusten, niet de lasten? Kies dan voor Lange Termijn Huur. In een kantooromgeving is het gebruik van werkmaterieel belangrijk, niet het bezit ervan. Veel organisaties kiezen er bijvoorbeeld voor om zaken als copiers, printers en computers te leasen in plaats van aan te schaffen. Alvero maakt het nu ook mogelijk  om langere tijd over uw  kantoorinrichting te beschikken zonder investering. Dat betekent geen aanslag op uw liquiditeit, maar wel uw kantoor ingericht met meubilair dat voldoet aan alle eisen van uw organisatie.

De voordelen

Met Lange Termijn Huur kiest u voor meer financiële armslag: geen investering, maar een off-balance huurconstructie met maandelijkse facturen. Het meubilair - in moderne kleurstellingen – is direct uit voorraad leverbaar en voldoet aan alle relevante normen. Binnen enkele dagen is alles geleverd en geïnstalleerd. En dat tegen een scherpe huurprijs en gunstige doorhuur- of overnametarieven.